پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چراغ‌های بادکنکی
نوشته شده در یک شنبه 27 مرداد 1392
بازدید : 2174
نویسنده : MR ARC
بادکنک‌ها به طور کلی‌ شاد می‌‌باشند اگرچه برای همیشه دوام ندارند.

اختصاصی معماری نیوز: بادکنک‌ها به طور کلی‌ شاد می‌‌باشند اگرچه برای همیشه دوام ندارند. این طرح خاطره انگیز از جان مونکرایف، تجهیزات نور ملهم از کودکی برای نصب شدن به دیوارهایتان به عنوان یک پوشش یا به عنوان یک آویز در سقف برای تسلی دادن روزانۀ ما فراهم می‌‌باشد.

الصاقی مناسب برای اتاق کودک، فضای ملهم از هنر پاپ یا اتاق مورد علاقۀ شما در خانه می‌‌باشد. این خاطره از طریق شیشه‌های رنگی‌ مختلف (از قبیل شیری، فیروزه ای، صورتی‌، سبز، نارنجی و ...) و تعدادی از آنها با سایزهای مختلف برای ایجاد مغایرت و سلسله مراتب (اگر که شما بخواهید آنها را به صورت گروهی در بیاورید) شکل می‌گیرد.









 

منبع: سایت خبری معماری نیوز - ترجمه : نوید کدخدا قمصری


:: موضوعات مرتبط: دیزاین , دیزاین داخلی , مبلمان , ,
:: برچسب‌ها: چراغ‌های بادکنکی , معماری , معمار ,



طرح منتخب موزه معماری و طراحی شیگاگو
نوشته شده در دو شنبه 7 فروردين 1391
بازدید : 2122
نویسنده : MR ARC


صندلی بازیگوش، توسط یک شرکت سوئیسی به نام JDF Raum Und Kunst طراحی شده است. این مبلمان موفق به دریافت جایزه سالیانه موزه معماری و طراحی شکاگو شده است.

 ساختار این صندلی با الگوبرداری از استخوان بدن طراحی شده است. بالشتک های اسفنجی با روکش چرمی درون حفره های صندلی قرار می گیرد و ظاهری بسیار زیبا به آن می بخشد. این صندلی سرگرمی جالبی برای کودکان نیز می باشد. شما می توانید از ارگونومی آن لذب ببرید.







:: موضوعات مرتبط: دیزاین , مبلمان , ,
:: برچسب‌ها: طرح منتخب موزه معماری و طراحی شیگاگو , معماری , معمار ,