پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ایده خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی
نوشته شده در سه شنبه 4 مهر 1396
بازدید : 707
نویسنده : MR ARC

شاید باورتان نشوداما طراحی غرفه های نمایشگاهی همان قدر که جذاب و دلنشین است همان قدر هم پر از دردسر است. غرفه های نمایشگاهی تاثیر مستقیمی در پر رونق شدن کسب و کارها داشته باشد، نکات خیلی زیادی هست که باید در طراحی این غرفه ها رعایت شود تا بر مخاطب تاثیر بیشتری بگذارد و او را متقاعد کند تا از غرفه شما بازدید کند. در این مطلب می خواهیم به برخی از این نکته ها بپردازیم پس با بلوط همراه باشید. 

کد : 3132
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1395
 
نظرات : 0
 

استفاده از زاویه های نامتعارف در طراحی غرفه های نمایشگاهی 


 

یکی از راه های متفاوت بودن این است که از زاویه های نامتعارف در طراحی غرفه های نمایشگاهی استفاده شود و به وسیله رنگ های گرم و یا حتی رنگ های سازمانی نقش آن ها را پر رنگ تر کرد. در هر صورت این دیوار های کج می توانند جایی برای تبلیغات و جدا کننده فضاهای مختلف غرفه شما باشند.

 

نقاشی کردن روی دیوار های غرفه های نمایشگاهی


یکی از راه های متفاوت بودن این است که از زاویه های نامتعارف در طراحی غرفه های نمایشگاهی استفاده شود و به وسیله رنگ های گرم و یا حتی رنگ های سازمانی نقش آن ها را پر رنگ تر کرد. در هر صورت این دیوار های کج می توانند جایی برای تبلیغات و جدا کننده فضاهای مختلف غرفه شما باشند.

 

 

استفاده از فضاهای پر و خالی در طراحی دکوراسیون غرفه های نمایشگاهی 

ایجاد حس کنجکاوی هم یکی دیگر از راه هایی است که می تواند طراحی غرفه نمایشگاهی شما را متفاوت تر جلوه دهد.  این حس کنجکاوی را می توانید با استفاده از فضاهای پر و خالی در دیوارهای اطراف غرفه نمایشگاهی تان به وجود بیاورید. این که میدان دید کمی برای بازدید کنندگان فراهم کنید آن ها را مجبور می کند تا برای بازدید حتما به داخل بیایند غرفه بیایند.

 


 

ایجاد فضایی گرم و صمیمی در غرفه های نمایشگاهی

 

هم زاد پنداری با مخاطبان و یا بازدید کننده گان نیز یکی از آن دسته کارهایی است که معمولا تاثیر گذار است. غرفه نمایشگاهی شما می تواند با ایجاد فضایی ملموس برای مخاطب و یا بازدید کننده او را به سمت شما جلب کند. طراحی دکوراسیون می تواند در هر زمینه ای به شما کمک کند.

ریتم در طراحی دکوراسیون داخلی غرفه های نمایشگاهی

 

ایجاد یک ریتم و یا ضرب اهنگ به وسیله لوازم دکوری مختلف و یا حتی محصول های ارائه شده در غرفه نمایشگاهی هم روشی خلاقانه است. با این کار یعنی کمک گرفتن از خود محصولات برای طراحی دکوراسیون غرفه های نمایشگاهی می توانید به طرحی مقرون به صرفه تر برسید.


 

عکسی که در بالا مشاهده یمی کنید تلفیقی از دو ایده ای است که بالا تر به آن ها اشاره کردیم. یعنی استفاده از خود محصولات و ایجاد حس کنجکاوی برای مخاطب. می بینید که این کار به روش های مختلف می تواند صورت بگیرد

 

نور پردازی غرفه های نمایشگاهی

 

یکی از عواملی که به هیچ وجه نمی توان آن را نادیده گرفت، نورپردازی است. نورپردایز ها با حضور قدرتمند خود به غرفه نمایشگاهی شما که حتی ممکن است طراحی بسیار مینیمال و ساده ای داشته باشد، شکل و ظاهری متفاوت ببخشد. 

 

توجه به اجزای تشکیل دهنده غرفه های نمایشگاهی 


 

گاهی هم باید طراحی کلی غرفه های نمایشگاهی را کنار گذاشت و فقط به یکی از اجزای تشکیل دهنده فضا مانند کف ها توجه کرد و برای آن ها برنامه هایی اندیشید تا محصولات بهتر و زیرکانه تر به نمایش در بیایند. درست مانند آن چه که در عکس بالا نمایان است.

بلوط با سالها تجربه در زمینه طراحی و اجرای پروژه های طراحی داخـلی ، خارجی ، فروشگاهی ، اداری ، غرفه های نمایشگاهی و همچنین با داشتــن کادری مجـرب و حرفــه ای و با داشتــن مجموعـــه ای بزرگ از نمونـه کــارهـای انجام شده شما را در طراحــی مــنزل و یا محل کــارتان یاری می کـنند ، همچـنین با مشاوره رایگان با اعضــای این گروه مـی توانید ایده مناسبی جهت تصمـیم گیری های خود در نوســازی و اجـرای پروژه هایتان بدست آورید.


:: موضوعات مرتبط: غرفه , نمایشگاه , ,
:: برچسب‌ها: ایده خلاقانه برای طراحی غرفه های نمایشگاهی ,