پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود نقشه پلان دانشگاه تهران
نوشته شده در دو شنبه 1 مهر 1392
بازدید : 2378
نویسنده : MR ARC
  دانلود نقشه پلان دانشگاه تهران

دانشگاه تهران بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی در ایران و قدیمی‌ترین دانشگاه‌ ایران است که در سال ۱۳۱۳ با حمایت رضاشاه پهلوی تأسیس شد.این دانشگاه هم اکنون دارای ۲۵ دانشکده‌ است و از استادان مجرب ایرانی در بیشتر رشته‌ها بهره می‌گیرد. با داشتن ۳۲ هزار دانشجو یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های خاورمیانه می‌باشد.
این دانشگاه بر اساس موسسات آموزش عالی فرانسه الگوبرداری شد و حتی طراحان ساختمان‌های دانشگاه تهران مهندسین فرانسوی بودند، و دروس و برنامه‌های هنرکده (دانشکده هنرهای زیبای فعلی) دقیقاً بر اساس الگوی موسسه اکول د بوزار طراحی گردید.
پردیس و بناهای این دانشگاه توسط معماران اروپایی رولاند دوبرول، ماکسیم سیرو، مارکوف، آلکساندر موزر، آندره گدارد، و محسن فروغی طراحی گردید. در سال ۱۹۷۱ ساختمان جدید کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران با طراحی عبدالعزیز فرمانفرمایان گشوده شد. هر دانشکده و اکثر گروه‌ها نیز کتابخانهٔ تخصصی خود را دارند.
در اینجا برای مهندسان و دانشجویان نقشه پلان دانشگاه را به صورت یک فایل اتوکدی با مقیاس 1 به 2000 قرار داده ایم که به عنوان یک مجموعه موفق دانشگاهی به عنوان اولین دانشگاه ایران، برای طراحی سایر دانشگاه ها مفید خواهد بود.

 پسوورد فایل زیپ : www.mah3d.com
حجم :   1.15MB 
دانلود محصول  :        دانلود
 
چند تصویر از محصول :
 
 

www.mah3d.com


:: موضوعات مرتبط: دانشگاه و مراکز تعلیمی , برنامه ها , Auto cad , دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نقشه پلان دانشگاه تهران , معماری , معمار ,



دانلود پلان فرهنگسرا – نقشه معماری
نوشته شده در چهار شنبه 9 مرداد 1392
بازدید : 8450
نویسنده : MR ARC